[silindi] benım 158 boy 53 ten sonra affedersın ucube gıbı oluyorum sımdı 61 kıloyum resmen kendımden nefret ettım aman aman cok fazla alma derım 55-56 sonrası hele hele tam bır pişmanlık🤪pisman olursun yapma etme eyleme🤪🤗 kılo aldıkca sorunlar da cıkıyor fıtık zorluyor sımdı. Zayıfken o kadar bellı etmıyordu, hareketın kısıtlanıyor ve dsha cabuk yoruluyorsun. Orasını gectım bu sıcaklarda daha bır zor kıloyu cekmesı😅 bence cok guzel kılonuz max 53-54 ıyıdır🌺