Merhaba güzel anneleerr İpek Kirpik yaptırıp gözünde alerji olan oldu muuu çok seviyorum büyük rahatlık ama yaptırdıktan sonra gözümde şişme ve sulanma oluyor 3 gün sonra tekrarla çıkartıyorum güzellik merkezinde bi bayanla karşılaşmıştım damla ve krem kullanıyorum yaptırmadan önce diyodu ama ismini unuttuğu için söylemediii🥺🥺