Merhaba anneler, elektrikli süpürge almayı düşünüyorum evde kedim var kuvvetli aynı zamanda beni de çok yormayan bi süpürge arayışındayım… Dyson bütçemizi aşıyor, Philips maraton yada arnica tesla arasındayım vatan bilgisayardan baktık ve görevli ikisinin de aynı fabrikadan çıktığını özelliklerinin aynı olduğunu arnicanın yerli olduğunu philips in bilinen bir marka olduğu için pahalı olduğunu söyledi aralarında nerden baksak 2000 TL den fazla fark var Bn çok arada kaldım kullananlar var mı?