Kızlar merhaba. 3 aylık 10 günlük bebeğim son 1 haftadır neredeyse memeyi eskisi gibi istemiyor. Zaten son 1 aydır eskisi gibi çok sütüm gelmiyor. Yarım kilo almıştı bebeğim, ondan önceki aylar 1 kilo alıyordu, doktor anne sütüyle beslenmesine rağmen çok güzel alıyor demişti. Göğüs ucu aldım acaba çekemiyor rahatla diye mi diye, tuttu biberon sandı galiba fakat çok çıkmadı galiba doymadı başladı ağlamaya. Sağıpta veriyordum bir kaç gündür. Szice bebeğim doymuyor mu? Biberon mu istiyor?