Deletedmom_32 6,5 aylık kızım ek gıda almıyor ne yumurta ne sebze ne meyve ne yapıcam ben 😔 sürekli beni emmek istiyor tarhana çorbası ve şehriye çorbası yiyo sadece
DemetF Deletedmom_32 zaten daha yeni ek gidaya gecmis zorlamadan surekli deneyin buyudukce daha memeye duskun oluyorlar bizde 7 ayligiz kus kadar yiyor valla tatli seyleri seviyor bende zorlamiyorum emmesi guzel diye
MilkLover Deletedmom_32 8 aylıktan selamlar, bizimkide sadece çorba ve meme. Başka bişi istemiyor. Nolcak bilmiyom😭
Kplnnn Benimki de tarhana yemiyor yüzünü ekşitiyor köftehor😂😂 ben öyle yemediği zaman içine keçiboynuzu özü koyuyorum ağzı açık bekliyor veriyim diye
Katya Deletedmom_32 canım 8. Aya kadar zaten yardımlarla geçer. Çok doyurmak İçin üzme kendini. Az az ver üstüne gidersen iyice soğur. Belki diş yüzünden acıyordur ağzı.
sevdeninasafkosu Deletedmom_32 bu aylarda çok normal mide kapasitesi çok küçük zaten 7 aya kdr tadımları yapın demişti bize doktor mak 1 çay bardağı yiyebilir demişti ki onı da yemiyordu. Tadımları yaparken sevdiği şeyleri gözlemlemeye çalışıp onları yedirin daha çabuk adapte olduğunı göreceksiniz 🥰
AnnaKurt Deletedmom_32 Sıcak ya yoğurt işte ne bileyim soğuk şeyler ver. Kavun falan veriliyor muydu hatırlamıyorum da ferahlatıcı şeyler verince yer
Elif34nur Deletedmom_32 ben o aylardayken keçiboynuzu ve karadut pekmezini sulandırıp içiriyodum iştahı gayet güzeldi