herseySeninleguzel11 Kızlar merhaba. Leke çıkarıcı ne kullanıyorsunuz ?Sonett marka çok iyiymiş ama stoklara girmiyor bir türlü. Tavsiyelerinizi bekliyorum …(Bebek çamaşırları için)
Dogadilara herseySeninleguzel11 herşey denedim hiç bişey çıkarmadı 101 den Highgenic aldım fırçalı leke çıkarıcı mis
smmamons herseySeninleguzel11 ayy sonett bi harika ama evet stoga girmiyor. Ama bu ara ona muadil ürün çıkmış instagramdan deneyenler atmıştı ben de onlardan birini alacağım. The elite home ve zeero oksijen bazlı toz çıkarıcı diye trendyoldan bakabilirsiniz aynı etkiye sahipmiş.
Beyban herseySeninleguzel11 ben ebebegin leke cikaricisini kullaniyorum cok guzel cikariyor. Makineye atmadan leke uzerjne sıkıyorum cogunu cikariyor lekelerin.
herseySeninleguzel11 Dogadilara Bebeğimin çamaşırları için demiştim ama. Sizin dediginiz farklı sanırım.