Kızlar biz biberon no olarak geriden geliyoruz sürekli genzine kaçtığı için tek delik 1 no kullanıyorum ama bebeğim 9 aylık olduğu için artık 3 delikliye geçmek istiyorum akıtyıor mu acaba
Çünkü gece rüya öğünü veriyorum duraksayarak emdiği için ağzına dolarsa boğazına kaçıyor