Zelihadag Ben üç aylık iğne oldum sadece bir kere adete girdim adetim bir hafta gecikti sizce adet gecikmesimi olablr mi daha oğlum yeni dort aylık 3aylik korunma iğnesi olnalar varmı aranizda?
Nagi611 Ben de vurulduktan bir ay sonra adet oldum daha da olmadım 4 aydır tık yok. Zaten yan etkisi adet bozukluğuymuş. Bir çok kadın bundan şikayetçi