Metehann12 Açıkçası kimseye altin borç vermem. Çünkü vermiyorlar. Yok altin yükseldi alamadık yok param çıkışmadi. Yok sen verdiğinde şu fiyatı. Ben sana niye daha pahali sekilde alayim, parasını vereyim falan. Veripte kötü olacağıma vermeyip kotu olurum