Smnrsmnr benim bebegimde öyle şu an 23 günlüğüz. Kilo alımı iyi aç oldugunu düşünmüyorum Aç olsa kan şekeri düşer uykuya verir kendini daha bu yenidoğan. Uynadırmakta güçlük çekersiniz. Demek ki sizin kokunuzu kalp atışınızı istiyor. Bende bir gün önce böyle bir tereddüt yaşamıştım ama sağolsun happykids ailesi üyeleri tereddütümü giderdiler😃