Nanelimoonn Merhaba hanımlar. Bebeğim bugün 6 aylık aşısını oldu. Şimdiye kadar ateşi olmadı ama şu an ölçtüğümde 35.4-35.8 civarı çıkıyor normal mi böyle napmam lazım?
Nanelimoonn Angel00 yok 35 civarı çıkıyor ateşi ölçtüğüm zaman. Vücut ısısının da çok düşmesi iyi değil diye biliyorum
Dondurmalikahve Kumsalve_annesi16 35 normal aslında 35,8 35 altı 34 aralığı düşük aslında. Benim ateşim hep 35 civarı çıkar bazen çocuğumki de öyle çıkar
Nanelimoonn Angel00 bizim evin çatısı yok terası olduğu için. En üstte de ben oturuyorum aşırı sıcak oluyo zıbınla duruyor sadece klima da yok evde
Dondurmalikahve Nanelimoonn Korkulacak bi değer değil sırtına ve göğsüne bakın üşümüşse bi kat giydirin