Bence bu konuyu uzman bir hekimle hatta bir Kaş hekimle görüşün çok ciddi . Sezeryan sonrası vaginal doğum yaptıran doktorlar da arttı ama benim bir doktordan duyduğum %4 mü ne ölüm riski var diye çoğu doktor bu riski almayıp mecbur sezeryan a başvuruyor . Şahsen az bi kısım da varsa o risk değerlendirmeniz gereklidir