Mis-55 Herkese merhaba. Bebeğim 14 aylık uyku aralıkları 3-4-5 saatti sırasıyla son zamanlarda direniyor tek uyku denedim olmuyor iki uykuda istemiyor ne yapmalı bilgisi olan var mı
Wanderlust Mis-55 2.uykuyu istemiyor derken sizin dediginiz saatte mi istemiyor belki 6 saat sorna kendisi huzursuzlanip uyucak yani benimkisi oyle yapiyor 16 aylik gecen aya kdr 3 uyku yapardi simdi 2-1 degisiyor ama ben akisina birakiyorum uykusu gelince zaten hic birsey yapmasam bile yere yatar uyur o yuzden duzenini kendisi kuruyor zorlamiyorum. Sizinki de belki 2.uyku icin arayi aciyordur tek uykuya gecmekten ziyade
Dondurmalikahve Mis-55 Neden olmasın bı denersiniz bu uyku kavramı bebeğe göre değişir belki tek uykuda daha fazla uyuyacak tıpkı benim oğlum gibi. Tek uyku düzeni istiyorsa tek uykudan devam edersiniz
aysun35elmas35 Mis-55 14 aylık tek uykuya düşebilir artık. Sabah her zaman kalktığından erken kaldırın bi günde oturuyo zaten düzen. Şuan oğlum alarm gibi sabah 9da kalkıyo öğlen 12yle 1 arası uyuyo 1.5 - 2 saat kadar sonra akşam 10da yatıyo düzen olduğu zaman vücutta alıştığı için uykuya geçerken can çekişmiyorum önceki gibi
sevdeninasafkosu Mis-55 merhaba ben oğluma uykı eğitimi aldırdom 13 ayda tek uykuya düştü. Sürec 20 gün kadar sürdü ilk günler dayanamıylr gibi geliyor ama alışımca pamuk gibi oluyor. Direnme ler başladi gece uykulaeı bozulduysa tek uyku devam etmenizi tavsiye ederim
Mis-55 sevdeninasafkosu merhaba gece uykularımız zaten hep sık uyanmalı oldu. Bizde uyku eğitimi aldık ama başaramadık . Sizin uyku aralıklarınız nedir acaba
Wanderlust Mis-55 7de kalkiyor 16 aylik 2 uyku yapiyor tek uyku icin uyku aralari cok acik oluyor dayanamiyor genelde 🤷🏻♀️
sevdeninasafkosu Mis-55 eğitimcinin yaklaşımı çok önemli bu konuda. Biz uyandıktan 5-5.5 saat sonra ilk uyku, ilk uykudan uyandıktan 5.5-6 saat sonra gece uykusu yapıyoruz
Aydagul35 Mis-55 14 aylıkken tek uykuya geçmişsm, rahatladım. İki uykuyla , gece uykusun geç dalıyordu çok yoruluyodm. Şimdi öğlen 12 gibi uyuturum 2 gibi uyanır, 8bucukta gece uykusu, 20 aylık olduk.
Mis-55 Aydagul35 akşam 8 de uyuması yaz ayı için erken geliyor banada zaten hava anca serinliyor o saatte dışarı çıkarıyorum onu. Sabah kaçta uyanıyor
Mis-55 Wanderlust aynı bizimkide öyle tek uykuya dayanamıyor ama iki uykudada uyku aralıkları açılıyor gitgide
Mis-55 sevdeninasafkosu eğitimcimiz o kadar kötüydü ki bi soru soruyordum akşama kadar cevap vermiyor sürekli çocukları karıştırıyor çok dalgındı güven vermedi ve bıraktım. Şimdi bende bu günden itibaren gözlem yapayım ne zaman esnerse uyku belirtisi verirse o zaman götüreyim uykuya diyorum