Canım hic takılma onlara sen benimde bebegim 6 aylık oldu hep çok emziriyorsun dendi.. Ama çocuk istedikçe emzirdim bende ki zaten onlar emmeyi anneyle ten teması icin güvende hissetmek icin vs de istiyorlar.. kilosu hep üst değerlerde kızımın çok şükür ve gelisimide gayet güzel gidiyor🙏🏻🧿 sen kimseye aldırış etme çok emsede fazla geleni zaten kusar o.. göğüslerinde bir ay içerisinde bebeğinin ihtiyacı kadar üretim yapacak.. meme reddi vs olduğunda saatlerce emmedigi olmuştu 😔 umarım siz yasamazsınız bol bol emzir sen kimseye aldırmadan çünkü alabileceği en güzel besin anne sütü tam bir mucize 💕