Ayazmom1 Kızlar bu cuma 1 yaşına giriyor oğlum hala dişi yok hep mamayla beslendik acaba ondan kaynaklımı geç diş çıkarıyor bizim gibi 1 yalına gelip hiç dişi olmayan varmı
aayysseee Ayazmom1 bizde hep mamayla beslendik bence mamayla alakası yok bizim bir sürü dişimiz çıktı
Irmakprensesinannesi Ayazmom1 benim kızımda bu cuma 1 yaşına giriyor daha 2 3 hafta önce altın 2 dışı çıktı rahat olum geç çıkması avantaj aslında
Lulemom Ayazmom1 genetikmiş canım benimkide 2 haftaya 1 yaşına girecek. Daha bu hafta ilk çıktı dişi. Doktor genetik dedi. Babası ve halası da yaşında çıkarmış. Benim kızımda yaşında çıkardı. 18 aya kadar normalmiş merak etme
sedaozan Ayazmom1 hiç bir alakası yok diş durumu genetik benim oğlumda 11 buçuk aylık hala dişi yok ki 15. Aya kadar diş çıkmaması normal karşılanıyor merak etmeyin
Ayazmom1 Irmakprensesinannesi ya ne bilim herkes 1 yaşına gelmiş çocuğun nasıl dişi olmaz diye söyleniyor tuhaf oldum bende
Irmakprensesinannesi Ayazmom1 yok ya sen insanları ne sallıyorsun benim kızımda mama ek gıdaya büyüyor daha yeni 2 dışı çıktı benim kızımda aynı senle
Anakuzusuuu Ayazmom1 canım genetik bu diş meselesi 1 veya 1,5 yaşına kadar normalmiş diye biliyorum yeğenim sadece 1 ay anne sütü aldı 9 aylıkken 6 dişi vardı
sevdeninasafkosu Ayazmom1 geç çıkması daha sağlıklı demişti bizim doktor. Ama 13 aya kadar çıkmazsa diş doktoruna götürün demişti. Oğlum 9 ayda patlattı ilk dişi