Cesaretli22 bahsettiğiniz nasıl bir ağrı bilmiyorum o günlerde dikiş ağrılarım falan çoktan geçmişti, kalcamda ağrı hiç olmadı ama bende spinal sezaryenden sonra şöyle bir durum oldu uzun süre eğilemiyorum eğer uzun süre eğilirsem doğrulamıyorum inanılmaz bir ağrı oluyor omuriliğimde