Öncelikle merhabalar 4 aylık bir kızçem var ve benim kırkım bitti hemen hasta oldum 2 regli gördüm ilki oldu ikinci de ilkine göre 4 gün önce oldu. Şimdi 6 gün geçti hala olmadım. Karnım ağırıyor ama yok bişey stres oldum acaba bişey mi oldu diye. Korunuyoruz ama bilmiyorum içime kuşku düştü. İnsanlar bir sene regl olmuyor ne güzel diyorum şimdi korku basıyor beni. Benim gibi olan var mı aranızda idrardan gebelik test yaptım bugün negatif çıktı bu arada. Spinal sezaryen oldum ve belim kopuyor bildiniz çok kötüyüm. Aynı şeyleri yaşayan biri varsa lütfen yazabilir mi ? Doktora gidicem kadın doğuma zaten de bi sizlere de sorayım dedim.