Merhaba arkadaşlar 10 aylık kızım var yaklaşık 2-2,5 haftadır kızım gece uyur gezer gibi davranıyor yatağında uyuyor kalkıyor oturuyor emekliyor tabi ayak ucuna gidiyor yatıyor beşiğin kenarlarına vuruyor elini kolunu sıcaktan mı kızlar sizce doktora götürme gereği duymadım önemli birşey de götüreceğim başına gelen varmı teşekkür ederim..