Yaklaşık bir aydır sağ göğsümde elime sertlik geliyor ve bayada ağrıyor dokunmasamda sağ göğsüm ağrıyor. Göğüs hastalıkları bölümü kalp hastalıklarına bakıyor diye biliyorum yani memede kitle falan bunlara bakıyor mu? Yoksa dahiliye mi bakıyor bilen var mı