Kbraesmags ek gıdaya geçtiğimizde en çok işime yarayan şeyler cam rende ve silikon meyve süzgeci oldu. Onun dışında olmazsa olmaz diyebileceğim bişey hatırlamıyorum 😊 Buharda haşlamak için aparat alanlar var ben onun için kızartma tenceresinin aparatını kullandım gayet işimi gördü 😊 ha bir de minik kavanozlar almıştım yoğurt, meyve püresi, komposto gibi şeyleri onlarda saklıyodum tek öğünlük olduğu için taze tutuyodu dışarda falan da işime yaradı