Oğlum 10 aylık ve kara delik gibi ne versek yiyen bir bebek. 😅 Yemeklerini ona özel hazırlıyorum, şeker, tuz yok, yasaklı alerjen olabilecek şeyleri vermiyoruz.
Meyve, sebze, ceviz, organik tahıllar, tahin, zeytinyağ ve kuzu-dana eti tüketiyor. Haftada 1-2 kez de yoğurt. Yanında da Golden Goat mama ve anne sütü alıyor hala. Bigaia kullanıyoruz.
Beslenmesinde bir değişiklik olmadı ama çok iştahlı olduğu için meyve ara öğünleri arttı ve porsiyonları da bir tık büyüdü. Derken son günlerde kaka yapma sıklığı iyice arttı, günde 4-5 kez falan kala yapar oldu. Kakaları normal, mukuslu, sulu değil. Keyfi de yerinde. Ama çok sık yapıyor gibi gelmeye başladı bana.
Eşim çok yediği için diyor, var mı böyle bebeği löp löp yiyenler arasında bu kadar sık kaka yapan?