Melekbebissssss Allah askina biri yardim etsin emziremiyorum nasil gecer bu lansinoh kullaniyorum ama gecmiyo
Semrakrhn38 Melekbebissssss ben tahin yagi ve zeytin yagi surdum hc bisey olmadi cok sukjr ozellikle tahin yagi
Ema Melekbebissssss benimde çok kötüydü hatta kopacak sanıyodum lansinoh da kullandım düzelme olmayınca gümüş kapak aldım şuan çok şükür rahatım
Mrvsltn Melekbebissssss hiç birşey çözüm değil emdikçe o yara nasırlaşıcak geçicek bu kadar bende çok krem kullandım kremi bıraktım geçmiyo diye hiç birşeyde yapmadım kendiliğinden geçti bi dahada olmadı zaman yani gerisi yalan kendiliğinden geçiyor
Oykummmmm Evde acık tut canim gogsunubebek emdikten sonra zeytinyagiyla pamuga batirip ucuna koy cok guzel cekiyo yumusatiyo ellerinle serinlet ben careyi oyle buldum sukur gecti artik
Oznurhira Kesınlıkle tahın yagı benım gosumun ucunun Bi kısmı kopmuştu tahın yagı kullanmaya basladıktan sonra duzeldı ıyılestı