Mysons Kızlar arkadaşımın kınası oğlumun 1.yaş gününe dengeliyor. Bende ilk yaşı diye 1 yazılı balon falan alacaktım kendi aramızda kutlayacaktik. Gündüz de yapamam eşim yok gündüz. Sizce bir gün önce mi yapsam ?
Deletedmom0099 Mysons benimde kardeşimin düğünüyle kızımın doğum günü aynı gündü ben daha öncesinde kutladım ama bir gün öncesi daha makul
Leylaa_ Mysons Yanı hazırlıklar yaptıysam davetlilere söylediysem gününü kınaya gitmezdim dugunene giderim . Ama henüz hazırlık yoksa 1 gün sonra yapardım veya 1 gün önce hangisi bana uyuyorsa