2cocukluNur Sfybsfyb yok canım normal benim kızımda öyle doktora sordum hatta herşeyi ağzına götürüyor eli hep ağzında diye çok normal demişti 🙂
2cocukluNur Sfybsfyb a daha küçükmüş 😍istemdışı emme refleksi olarak da yapıyordur belki benim kız 4 aydan sonra başladı emzik falan veriyor musun canım 🤦🏻♀️
Selim_mom Bebeğiö 2.5 aylık o da elini ağzına götürmeye başlamıştı. Okuduğum kadarıyla ellerini keşfediyormuş