Normalde 2 uyku yapıyoruz biri sabah biri öğleden sonra bugün sabah 6.30’da kalktı ve hala uyumadı hala da uyutamıyorum dün de aynı şekil 1 kere uyudu 1 buçuk saat kalktı ilk uykusunu ikinci uykuya yatıramadım akşam dayanamadı 18:30’da kendi uyumuş 7’de kalktı gece uykusuna da 8 8.30 da geçen çocuk dün 21.30’da zorla uyudu ve gece çok mızırdan dı 2 gündür anamı ağlatıyor açıkcası 11 aylık bu arada