momyy_ sakin ol ve bolca emzir uyur o bol bol sarılık yüzünden uyandir sürekli emzir. Benim bebegim de 34 günlük bir ayda geçirdim çok şükür. Cok zorlandim uyandirma konusunda ama direndim gece gündüz sürekli emzirdim. İdrarını yaptikca atacak idrarini yapması için de emmesi gerekiyor. 6 günde geçer mi hic oyle kolay 😊 hastaneyi de ölçmeleri için götür bazen sınırın üstünde cikabiliyor oyle durumlarda da bir kaç gün kuvezde kalmalari gerekebilir. Bizimki sinirdaydi çok şükür yatmadik hastaneye sürekli kontrole götürdüm doktorumuza düştü mu diye.