Benim çocuk 2 aylık olana kadar yüzü doluydu bide kalın giydiriyormuşum ondan da oluyırmuş ama normal öyle sivilcelenmesi çok kalın giydirme ben bilemedim giydirdim daha çok arttı benim bi arkadaş söyledi incelttim hatta tek tulum olsun üstünü örtme incecik bişey ört geçer ama 2 aya kadar da oluyor