Kızlar doğum yapalı 1 ay 3 gün oldu (happy momda bir bilen var mı dedim de bir de buradan yazmak istedim ) doğum yani lohusa kanamam 18 ila 20 gün arasında kesildi yani artık bitme akıntıları geldi sarı akıntım vs neyse bir iki gündür akıntılarım tamamen kesilmişti sol kasığım ve sağ kasığımda ağrı vardı gece 3 gibiydi sanırım regl mi oldum anlamadım kırmızı akıntı geldi ben de bitmedi mi hâlâ dedim şu an pedime baktım da işaret parmağı kadar kanamam olmuş regl mi olmuşum bir bilen var mı randevu da aldım korkudan