Daha önce denemelerim oldu ama başarısız oldum. Şimdi tekrar başladım 1 hafta aradan sonra. Bu gün ikinci gün ama asla tuvalete yaptıramıyorum. Diğer denemelerim de de yapmamıştı. Ne yapsam olmuyor, su ile oynuyor tuvaletten, güzelce anlatıyorum çıkınca hop evin içine yapıyor. 29 aylık oğlum. Çişin kakanın farkında hatta çişini tutuyorda. Çok sıkışınca ağlıyor tuvalete gidince yapmıyor. Çıkınca evin içine yapıyor 🤦🏽♀️ Akıl verin bana tecrübeli anneler. Her çocuk bir değil tabi ama en azından belki sizin tavsiyeleriniz ile birşeyler yapa bilirim.