PembePelikan merhaba çok şükür ki var☺️ bir akşam arkadaşlarımıza oturmaya girmiştik yakın arkadaşımın oğlu var onu çok seviyor kızım. Adını duysun o gün hep ağzında Edis Edis diye geziyor. 😄 Bu arada kızımla arasında 2 ay var biz daha büyüğüz o yaklaşık 3 aydır bezi bıraktı. Ne zaman buluşsak Edis tuvaletini yaptığında kızımda merakla ona bakmak istiyor. Bende o sğreçtr hep anlattım ona. Neyse o akşam arkadaşta buluştuğumuzda Edis tuvaletini yaptı yine kızımda aaa Edis çiş yaptı falan deyince bizde ondan sonra tuvalete girdik bezini çıkartıp klozete oturttum ama tabi yapmadı. Bu da bir adımdı benim için. Arkadaşımın ablası da ordaydı tuvalet muhabbeti olunca zamanında onun kızıda zor bırakmış ama baya sabrettim evdeki halıları falan kaldırım dedi. 9. günün sonunda tamamen bıraktı falan dedi. Bende gaza geldim eve gidince kızımın bezini çıkarttım gece kaldırdım ama tuvaletini yapmak istemedi. Sabah kalktık bu arada “Teo’nun kaka kitabı ” diye bir kitap almıştık onu okumaya başlamıştım kalktığımız gibi kitabı okudum ve ona anlattım. Kızım sen artık büyüdün bu yüzden çişin geldiğinde oturağına yapabilirsin Edis kakasını ve çişini oturağına yapıyormuş sende oturağına tuvaletini yaparsan çişleriniz buluşur birlikte çok mutlu olurlar dedim. O şekilde oturağına oturdu sonra renkli topları vardı onlarla basket oynadık o oturdu ben getirdim topları ve öişin gelirse oturağına yapabilirsin dedim. Oynarken baktım yaptı çok güzel bir ohh çektim ve aferin kızım dedim öptüm onu çok mutlu oldu. Birde babamız akşam işten gelince rengarenk iç çamaşırı almış onları da çok beğendi hemen yıkadım giydik falan. 🤓 Bugün 3.Günü bitti şükür çok hafif kaçırdı sadece ve kakası gelince oturmaya korkuyor onu kaçırıyor ama anlayışla karşılıyorum olsun kızım sen oturağına otur kakanı yap temiz kıyafet giydiricem sana diyorum çok güzel dinliyor. Çok sıkmadan zorlamadan ilerliyorum inşallah kısa zamanda herşeyi halletmiş oluruz, darısı herkesin başına🤲🥰