Lilalilaaaa Bebeğim 4. Ay asisindan sonra ateşlendi calpol verip hastaneye götürdük fakat bir hafta olacak ama sesi düzelmedi grip olursun da sesib çıkmaz ya öyle bu durum normal mi yaşayan var mi