Kızlar merhaba internette bi sayfada okuduktan sonra içime kurt düştü de bi danışmak istedim. Kalça ultrasonunda bi şey çıkmadı bi sıkıntı yok ama sonradan da kalça çıkıklığı gelişebiliyormuş , kucakta yanlış tutma falan gibi sebeplerden bile oluyomuş. Ben de panik pimpirikli bi insanım zaten çocuğumu tutarken falan bazen yanlış mı tuttum diye kafam takıyorum. Ya da ana kucağına koyarken ya da alırken bazen kalçasını rahat tutamıyorum çocuğum da çok hareketli zaten yani özetle kalçasını tutarken ters bi hareket olmuş olma ihtimali hep var bizde . Böyle durumlarda kalça çıkıklığı gelişir mi ?? Kendi kendime yeni bi korku daha çıkardım başıma. Sonradan kalça çıkıklığı olma durumu duydunuz mu hiç ? Ya da olunca düzeliyo mu ?