Kuzeymomss 5 aylıkken aniden daha önce yapmadığı türde sıçramalar yapmaya başladı. Çocuğuna dikkatli bakan bir anne anlar. 5 aydır olan moru refleksi değildi yani, çok çok başka bir sıçrama. Videoya aldım, özel hastanede kendim eeg çektirip nöroloji doktoruma götürdüm, erkenden fark edip eeg çektirecek kadar bilinçli olmama şaşırdı zaten. Hemen tedaviye başlandı. Gelişimde gerilik yaşadık. 4 ilaç kullanıyordum.şu an tek ilaca düştü. 19 aylıkken yoğum fizik tedavi ve ergoterapi desteği ile yürüdü. 25 aylık ve konuşma yok. Onun için uğraşıyorum.