Sevgili anneler bebeğim 36 günlük. Bu ayda görmesiyle ilgili ne kadar gördüğünü biliyorum. Ama yine de yaşayan, tecrübeli annelerden duymak daha iyi geliyor insana. Bebeğim genelde bir noktaya bakıyor. Cok tepki vermiyor. Güneşe cikinca gözlerini kısıyor. Siyah beyaz kartlara da cok kisa surede bakip yine bir noktaya bakınıyor. Var mı böyle bir durum yaşayan. Normal mi