Karaaslan2 promotördüm canım nokta kapanacaktı bu asgari ücret artışı olduğu zamandı dönüşüm tam eksilttiler elemanları 5 ay sonra yine çağırdılar ama sürekli değil part iş olursa haftasonları gidiyorum benimde işime geldi çünkü süt iznimi kullanırken bile yetişemiyordum oğlum nisan 10 doğumlu o zamana kadar sabredip istifa edeyim diyordum onlar çıkardı tazminatımı almış oldum benim için iyi oldu aslında