Ahsenk bebekler bazen on güne kadar kaka yapmazlar, bazende gün içinde sık sık. Aç olduklarında sürekli huysuz ağlamalı olurlar. Benim kızım ilk doğduğunda sürekli yapardı. Bazen iki gün yapmaz yada gün aşırı yapardı. Artık bedeni büyüyo yediği kilo oluyodur. İki saatte bir meme yada mama içiyosa doyuyordur. Memede çok uzun kalamıyorlar zaten mideleri çok küçük az ve sık içerler. O yüzden sadece bez sayısına takılmayın. Kilo alımı normal ise korkmayın. Ayda minimum 500 gram almaları beklenir zaten.