Mom59 bende 40ımız çıktıktan sonra hemen adet görmeye başladım. Yani 9 aydır bu sekilde gidiyor lekelenme şeklinde başlayıp kanamaya dönüyor inan bu kadar kanama ile kan degerlerim nasil düşmüyor şaşırıyorum baya baya adet görüyorum yani bu arada normal doğum yaptım ben sizinde mi normal doğum?