Gizemlim Bebeklerinize ne kadar miktarda ve ne zamanlar su veriyorsunuz mamadan once verince cok icmek istiyor karni sisiyor sonra verince fazla gelip kusuyor tadimlara 2 gun once basladik suyu nasil verecegimi bilemedim🤷🏼♀️
prensesannesiiiiiiiii Gizemlim ben hemşireye sormuştum kendi ne kadar istiyorsa ver demişti ama bu seferde fazla içiyor ayarı yok kızın 😂 bende sabah öğlen aksam 6-7 ser kasık veriyorum mamadan 1 saat sonra havalar çok sıcak çünkü
Edanrkeles Gizemlim benim bebeğim de 6 aylık dün doktorumuza mesaj atıp sordum bunu idrar miktarına göre gözlemlememiz gerektiğini söyledi.Eğer idrar koyu ve koyuyor ise az su aldığını.Normal renkte kokusuz ise yeterli olduğunu söyledi belli bir miktar belirtmedi bebeğin durumuna göre kendiniz ayarlıyorsunuz
Denizanasi92 Gizemlim güncel anne var doktor o dün kilo basına 20-40 ml yazmış 🙄benim oğlum içmiyor o kadar 10 cc içerse çok şükür diyoruz
Gizemlim prensesannesiiiiiiiii evet kendi icince cok iciyor kendi icmeye alissin diye sulugundan veriyordum ama fazla oluyor bu kezde😀
Gizemlim Edanrkeles aa oyle mi yapmak gerekiyormus havalar sicak idrari biraz koyu gibi fazla vereyim o zaman sagolun
Poyrazin_annesii Bız 5 aylık olduk gunde en fazla 20 cay kaşıgı kdr verıyrm. Mesela sabah 10 aksam 10 kasık gıbı
Annenazz Gizemlim yani Umay’ı da biliyorsun zaten mamaya karşı 😂 ben de tokken eline veriyorum içiyor içiyor sonra oynuyor 😬
Annenazz Gizemlim Valla ben de bilmiyorum. Bazen salıyorum bazen ağlıyorum bazen sinirleniyorum. Zorlu bir süreç😬
prenses_we_prens_annesii Denizanasi92 canım aylık olsa da mı öyle mesela 6 aylık kızım ne kadar içmeli acaba
2cocukluNur Gizemlim içebildiğini içiyor kendi bırakıyor zaten canım 4-5 defa veriyorum eline gün içinde bazen çok bazen az içiyor
Denizanasi92 Peki çiş yapması nasıl ya benim bebeğimin çişi çok azaldı biliyorum hava sıcak diye ama emiyor güzelce su da veriyorum şuan sadece meyve ve yoğurt yiyor ek gıdada bunlarda sulu şeyler
Denizanasi92 prenses_we_prens_annesii benim de 5 buçuk aylık bence aylık olarak da öyle diyorlar ama bana çok geldi. Fakat havalar birden ısınınca çok az çiş yapıyor . O kadar içirmiyorum açıkçası