Parsbabyy Kızlar merhaba, sabahları 9 10 gibi hep bu sorunu yaşıyorum gecede emzirmeye kalktigim için sabahlari sütüm olmuyor. Mecburen çocuk aç kaldıgından mama vermek zorunda kaliyorum. Bu durumu yaşayan var mı?
Parsbabyy 1kiz1oglan- bazı anneler mama kullanmıyor onlar ne yapıyor o zaman acaba. Benım oğlan kendını yırtıyor çünkü