Dilek_nehirto Kızlar 5 gündür hastanede yatıyoruz 2 buçuk aylık kızım hem covid oldu hemde idrar yolunda enfeksiyon çıktı antibiyotik tedavisine başladılar 😭 varmı yaşayan tedavinin seyri nasıl ilerliyo bilgisi olan. Doktorların ağzından cımbızla laf alıyoruz resmen ya
Halimea Dilek_nehirto gecmiş olsun cnm , Rabbim şifa versin minik yavrunuza. Eltimin kızı , 19 aylık idrar yolu enfeksiyondan yatış verildi ,hastanede doktor 2 hafta demisti. 9 gün yatılar tahlilleri temiz çıkınca… cok sükür simdi iyi.
Dilek_nehirto Halimea amin canım cümlesine şifa inşallah. Çok şükür sizinki temiz çıkmış darısı bize.
Halimea Dilek_nehirto amin insallah cnm , bir kaç gün yatar çıkar bebeğinizin sağlıgı yerinde olsunda miniginizin🤗 cok gecmiş olsun…