Soysalmom Benimde 5 gün oldu sezaryen doğum yapalı, bugün dikişler için kontrolüm vardı doktor korse kullanımını önermiyorum aksine daha çok göbek bırakıyor çünkü kasları gereksiz sıkıyor ve iyileşme süresini uzatıyor dedi, onun yerine 2 ay sonra karın egzersizlerine başlamanı öneririm hem zararsız hemde bedenine faydalı dedi. Korse kan dolaşımını olumsuz etkiler dedi ben de onu dinliycem