merhaba güzel anneler, bugün kızımın 1. ayı doldu. yavaş yavaş alışmaya başladık ve kendimize bir gece uykusu düzeni oluşturmaya başladık diyebilirim. bizim sorunumuz gündüz uykuları ile kızım zor uykuya dalıyor gündüzleri gözleri çok açık kaldığı için ve gazı çokça olduğu için çok mızmızlanıp ağlamaya başlıyor. sizlerde de benzer miydi bugünlerde durumlar? bir de memede artık yarım saat kalmıyor 10-15 dakikaya düşürdü süreyi. kaç gecedir alarm kurmama rağmen kendisi uyanıyor, altını değişiyorum 10 dk emip uyuyor ve 1.5 saat sonra yine uyanıyor :) hoşuma da gidiyor aslında kendisinin uyanması ama yeterli geliyor mudur o kadar kısa süreli emme bilemiyorum. çişli bezimiz hemen hemen her uyandığında oluyor, kakasını yapma sayısı ise maalesef düştü günde 6-7 anca o da ağlayarak. bu ay için önereceğiniz şeyler varsa fikirlerinize açığım 😊