Bugün 4.günümüz hırçın ve inatçı bi kızım olduğu için tuvalet eğitimi sürecinden korkuyodum ama ilk 2gün boşuna korkmuşum dedim harika geçti bi sorun olmadı ama dün ve bugün gitmek istemiyor tutuyo son ana kadar dayanamayıp gittiğinde ağlayarak yapıyo istemiyo gece ve gündüz uykusunda bi sorun yaşamadık şuana kadar ama ilk iki gün gayet Güzelken şimdi neden istemiyo anlamıyorum tekrar bez teklif etmelimiyim uzun süre tutarsa sağlık sorunu olursa diye çekiniyorum aynı süreci yaşayanlar yardımcı olabilir mi