Son123 Oğlum 17 aylık aşırı derecede memeye düşkün sürekli emer geceleri dakka başı emmeye kalkar Emzirmeyim kucakta sallayim gezdireyim geri uyusun diye denemeye çalıştım bir kaç gece ama asla başarılı olamadım emene kadar çığlık çığlığa ağlıyor. Sürekli emdiği için günlerce yemek yemedigini bilirim aşırı iştahsız ve artık sürekli emzirmekten aşırı yoruldum iki yaşa kadar emsin diyordum ama sizce kesmek için doğru zaman mi nasıl keserim onu da hiç bilmiyorm
Buselifs Son123 Bende burda bekleyim 17 aylık kızım var aynı seyi yaşıyorum cok yoruldum. Memeden kesmekten de cok korkuyorum cunku öyle uykuya dalıyor nasıl kendı kendıne uyuyacak bilmiyorum. Öyle pış pış la masalla da uyumaz. Ne zaman masal anlatmaya çalışsam kendı de tekrar ediyor benım için o çözüm degıl 🤦♀️
tatlipatatesmom Son123 ay bende surda bekleyeyim biz de 15 aylık olmak üzereyiz sadece gece emmesini kesmek istedim kiyamet koptu artik aglamaktan bayilacakti 🥺 ne olacak böyle bilmiyorum 🥲
asel_asya61 Son123 ben de ilk kızımda aynı durumdan dolayı 20 aylıkken memeden kesmek zorunda kaldım. Memeye güvenip yemek yemiyordu. Özellikle geceleri sabaha kadar memede durmak istiyordu. İlk 2 gün çok kötüydü. Gündüzleri değil ama geceleri bir tarafta o ağladı bir tarafta ben. 4 ay erken kestim diye çok vicdan yapmıştım ama daha iyi yemeye başlamıştı
Son123 asel_asya61 nasıl kestiniz ben de birşey sürme kullanma taraftarı değilim ama imkansız gibi geliyor kendiliğinden de nasıl kesecem bilmiyorum
Son123 Buselifs bende memesiz nasıl iyuturum hiç bilmiyorum aslında babası uyutuyor uyuyor ama eşimde her zaman vakti olmuyor ama beni görünce direkt mizirdaniyor meme var diye. Babası ile oynarken bile oynuyir gayet güzel ben odaya girdim mi mizmizlanip meme istiyor direkt
asel_asya61 Son123 yara bandı yapıştırdım. Yara oldu çok acıyor bırakalım iyileşsin dedim hep. Gündüzleri sürekli açıp baktı uf olmuş deyip kapattı. Gündüzleri zor olmadı o yüzden. İlk gece her ağladığında su verdim çok zor sakinleşti o ağladı ben ağladım ama 2 gece sonra o kadar ağlamadı artık. Biraz zor oluyor ama yemeyen çocuk çok zor malesef
Bluelemon7 Merhaba, benim kızım da 15 buçuk aylık, ben de çok zorlanmaya başladım, gece saat başı emmeye kalkıyor yatakta yapışık yatıyoruz o kadar yoruluyorum ki, bir yandan kesmek istiyorum bir yandan gönlüm el vermiyor sütüm varken kesmek 😕