Hem gözü hem burnu akıyor sabah uyandı ki hepsi akmış sap sarı zor temizledim temizlemesem ağlıyor bu sefer gözü de şişti başına gelen var mı randevu alamadım 10 gün sonraya veriyorlar insanın elini kolunu bağlıyor geçen gün hafif ateşide oldu 38 görmedik hiç