Momstar Arkadaşlar bu şampuanı ne sebeple kullandınız. Bebeğimde sürekli döküntü var alerji vs konamadı sebebini anlayamadık ama sıcaklarda daha çok oluyor isiliklede karışıyor acaba bu şampuan iyi gelir mi?
susunbebekuyuyo Momstar egzama için kullanmıştık döküntü için nem bazlı şampuanları kullanın stelatopiada iyi bioderma atoderm seriside iyi birde havalar sıcak çok örtmeyin üstünü terlemesin terde döküntü yapıyor bizim egzamamız olduğu için terlememesi gerekiyor
Edsarr Momstar stelatopia nın kremini doktor bebeğime isilikler için önermişti bende şampuanıyla beraber kullanıyorm faydasını gördüm
MilkLover Momstar atopik dermatit var bebeğimde , mustelanın ürünleri( şampuan, balm, duş şampuanı) döküntülerini çoşturmuştu bize hiç iyi gelmedi. La roshe a geçince çocuk nefes aldı. Cilt probleminiz varsa takip etmenizi tavsiye ederim
susunbebekuyuyo Momstar bioderma atoderm ve abc olanı var çocuk ve yenidoğana uygun içinde parfüm vs başka bir kimyasal bulunmuyor diyebiliyorum keza kızım 34 aylık 3. ayından beri bioderma kullanıyorum mesela stelatopianın nemi benim kızıma yetmiyordu saçlarını stelatopia ile yıkayıp vücudunu bioderma vücut ve saç jeliyle yıkayıp bioderma ile nemlendiriyordum
Edsarr Momstar yüzü ve saçında kullanıyorm çünkü yüzünde oluyor isilik vücudu için mustelanın baska bir sampuanını kullanıyorm ama vücudunda isilik olsaydı vücudunda da kullanırdım
ananasss Momstar evet bebeğimin yüzü dalinden dolayı çok kötü olmuştu düzeldi şimdi ama mustela stelatopik şampuan ve bioderma atoderm krem kullanıyorum