Deletedmom0099 AngelMotherr bende arkadaşın yazdığını yazmaya gelmiştim. evet diş ama 1,5-2 ay sürdü çıkması 😥
Dobidikannesi AngelMotherr evet diş sizi korkutmak istemem her çocupun yapısı farklıdır ama 2 aydır çekiyorz bu şekilde ve hala çıkmadı sürekli kaşınıyor damağı hafta da bi illaki ateşleniyor ve ateş olduğu vakitte aşırı derecede salya akıtıyor bir de dili dışarı da sürekli çıksa da rahatlasak diyoruz her gün
BerrinHEA AngelMotherr Kızımın da böyleydi doktorunuza danışarak D vitamini ampul şeklinde olanlarını ağzına damlatın sadece 1 ampul sonra rahat rahat Çıkar hepsi
AngelMotherr Ece sol baya kabarık yavrum dün bağıra bağıra bir hal oldu heme tetagil sürdüm baktım yok karanfil 1 saat sonra carpol verdim az bisi uyudu ya
AngelMotherr Deletedmom0099 gercten mi baya kabarık resmen bizi ısırmak için savaş veriyor dün soğuk şeyler verdim netari seviyor aman allhim nasıl ısırıyor biyandan sinir krizi geçiriyor demkki baya zor alt öyle değildi ama anlamadn çıkı verdi ustler baya zor damklari da aşırı sert ya
Deletedmom0099 AngelMotherr muhtemelen baya ağrı yapıyor. üstler çok zor çıkıyor. şimdi fotoğraflara baktım, sizinki gibi başlayıp bu fotoğraftaki patlama noktasına gelene kadar 1,5 ay geçmiş. çok zor bir süreçti geceleri uyuyamıyordu hiç 🥲
Deletedmom0099 AngelMotherr evet canım baya uzun sürüyor işte böyle aşağı inmesi evet takıyorum 4 aylık olduğundan beri diş dönemlerinde hiç salya sıkıntısı yaşamadık
Deletedmom0099 tmrskbr takmadan önce salyalı bi çocuktu, taktıktan sonra olmadı kaç aylık ve ne zamandır takıyorsunuz?
tmrskbr Deletedmom0099 şuan 7 aylık. 3 aylık olduğundan beri takıyorum. Kehribar kolyesinin bilimsel olarak kanıtlanmış bir iyileştirici özelliği yok ben güzel durduğu için takıyorum zaten😄 bir faydasını görmedik biz
BerrinHEA AngelMotherr evet ampul şeklinde 1 çay kaşığından da az oluyor zaten onu yutacak normal günlük kullanılan d vitin aynısı ama yüksek dozlusu sadece 1 kere yapın ben iki kızıma da bunu kullandım rahat çıkarttılar