Oğlum 16 ağustosta 2 yaş olmuş olacak ama prematüre doğdu 33 haftalık doğmuştu bezden kesmek istiyorum ama nasıl bı yol izlemeliyim soruyorum çişin varmı diye söylemiyor anlıyor ama ne dediği anlaşılmıyor geldiğinde söylemiyor wc götürüyorum yapmıyor nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olabilir misiniz tecrübeli anneler🌺