Nurcan0605 canım vallahi bende ne oynayacagımk bilemiyorum ama geçen şöyle bişi yaptım ufak bi leğen içine küçük toplarını koydum küçük oyuncaklarını koyfum ılıman bi su doldurdum oturturtum şpur şupur oynadı çok ama çok sevdi kalkmak istemedi ama başında beklemek zorundayım oynarken dengesini kaybedip düşüyor halı yok evimde. Neyse 5-10 dk sonra kaldırmak zorunda kaldım çünkü üstü sırılsıklam oldu hasta olur diye tutamadım. O yüzden yaparsam mayo giydircem su tutmayan . O oyunu çok sevdi.
Birde zeka kartları va var meyveler var sembolelr kitapçıkları var ufak ufak bazen onla oynatıyorum.
Bazen havuzu var 30-40 dk havuzunda tutuyorum kafasına simidini takıyorum çırpınıp duruyor çok eglenıyor.
Bazen kucagımda müzik acıyorum dans edıyoruz.
Bazen aşağı indiriyorum kucagımda markete gidip gezdırıyorum market yakın evime. İçerde dolandırıp duruyorum konusuyorum sürekli bişileri tanıtıp gösteriyorum.
Bazen yere yorgan seriyorum kalın yapıyorum emeklıyor.
Bazen koltuk altında tutup evi turlatıyorum yürümek çok istiyor çünkü.
Bazen mutfakta iş yaparken kucama alıyorum bakıp izliyor.
Yani zor geçiyor oyalamak çok zor