Merhaba kızlar ben zaten bez taktığım için vicdanen rahatsızım. Sonuçta plastik hangi marka olursa olsun. Modern yaşamda da kolay geliyor takıyorum neyse. Tatile gideceğiz mayo bez şart mı? Yani çocuk bir orada rahat etsin. Ne gibi avantajı var ki bunun?